10/05/2021 av Sentrum Næringshage
Merkevarebygging for havnæringene 28 mai 2021
Merkevarebygging for havnæringene er et av webinarene som presenteres under Blå Uke 2021. Dette programmet henvender seg til bedrifter i havnæringene med et internasjonalt vekstpotensial, som kan dra nytte av en sterk nasjonal merkevare.
Merkevarebygging for havnæringene er et av webinarene som presenteres under Blå Uke 2021. Dette programmet henvender seg til bedrifter i havnæringene med et internasjonalt vekstpotensial, som kan dra nytte av en sterk nasjonal merkevare.
Webinaret er en del av programmet til Blå Uke, en festival fylt med faglige arrangementer, i samspill med kultur- og opplevelsesnæringen - med havet i fokus. Uken er til for alle som jobber i og rundt havnæringene, og arrangeres i Bodø i uke 21.
Merkevaren Norge handler om å posisjonere Norge ved å fortelle en felles historie om hvem vi er, hvor vi kommer fra og hva vi kan tilby. I tillegg omfatter satsingen en rekke verktøy som norske bedrifter kan benytte seg av i sitt arbeid ute for å bli mer synlig internasjonalt og bli valgt av flere.
Program:
- Velkommen v/Monica Ahyee Regionsdirektør Innovasjon Norge Nordland
- Hva kan merkevaren Norge bety for din bedrift? v/Ingrid Nærnes, Spesialrådgiver Merkevaren Norge og Helene Friis, Direktør Strategisk Posisjonering, Innovasjon Norge
- Bedriftscase: Calanus
- Internasjonalisering & eksport – hvordan kan Innovasjon Norge bidra
For mere info og påmelding: Innovasjon Norge